Провідна передня вісь у вітчизняних моделях. Хронологія появи - Для автомобілістів - Каталог статей - manki
Субота, 03.12.2016, 04:26
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
manki.at.ua
Меню сайту
Міні-чат
500
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 96
Форма входу
Пошук
Block title
Головна » Статті » Для автомобілістів

Провідна передня вісь у вітчизняних моделях. Хронологія появи
У 60-х роках двадцятого сторіччя в автомобілебудуванні намітилася тенденція до комплектування легкових автомобілів приводом на передню вісь. До цього така схема встановлювалася досить рідко. Провідним переднім колесам властиво велику кількість переваг - відмінна стійкість, відсутність заднього моста. У нас дана схема з'явилася трохи пізніше - починаючи з 1970 р.
Первісток з приводом на передню вісь, запущений в серію - модель ВАЗ-2108. Автомобіль проектувався в надрах конструкторського бюро ВАЗа. Цікаво, що деякий участь в остаточних доробках брали німці. Взагалі це був вдалий представник нижнього С-класу.
У столичного заводу АЗЛК могло вийти підготувати авто з приводом на передню вісь задовго до ВАЗа. Але цьому, як тоді часто траплялося, перешкоджали бюрократичні моменти. Москвич-2141 був поставлений на конвеєр в 86 році. Це було авто з переднім приводом і кузовом хетчбек. Модель 2141 не була самостійною розробкою. Донором був обраний «француз» Simca 1308. «Сорок перший» - це не двійник донора. Зовнішні площини кузова повністю перепроектіровалісью. Але загальні риси у Москвича і сімки були. АЗЛК-2141 входив в D-клас і мав п'ять дверей. У цьому була перевага перед Ладою. Проте, модель не мала необхідної силової установки. З початку випуску машина отримала невідповідний силовий агрегат попередника - УЗАМ-412. Проте пізніше гамма моторів була збільшена. Через три роки з'явилася оновлена ​​версія Москвич Святогор. Крім інших, вона комплектувалася іноземним мотором Renault. Розгін і максимальна швидкість цієї модифікації поза конкуренцією.
Ще одним автозаводом, що розробив переднеприводников був Запорозький. десь виробляли модель 1102 з власним найменуванням Таврія. Ця машина також могла бути зроблена набагато раніше, але в реальності стала на конвеєр лише в 1988 році. За розмірами Таврія вписується в малий клас.
Загалом, хоч і пізніше ніж у Європі, все ж вітчизняні підприємства освоїли передньопривідну компонування автомобілів. Звернемо увагу, що багато вироблені в наші дні вітчизняні моделі мають передню провідну вісь. У цей список входить і ЗАЗ Сенс, і Daewoo Nexia

Категорія: Для автомобілістів | Додав: AndriyKinder (11.04.2011)
Переглядів: 341 | Коментарі: 2 | Теги: тенденція, легкові автомобіля, Автомобілебудування, ЗАЗ Сенс, таврія, 1102, Ось, передня вісь, Daewoo Nexia | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Для користувачів
Привет: Гость

Сообщения:

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Категорії розділу
Мої статті [7]
Новини [3]
Політика [1]
Скандали [0]
Гламур [0]
Анекдоти [0]
Офіс [0]
Здоров'я [0]
Кримінал [0]
спорт [0]
Опис автомобілів [0]
Опис мотоциклів [2]
Опис ігор [1]
Опис тварин [6]
Для автомобілістів [11]
Веб-Мастерам [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Кошик
Ваш кошик порожній
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016 | Безкоштовний хостинг uCoz