Тюнінг ВАЗ.Фільтр нульового опору. - Для автомобілістів - Каталог статей - manki
Субота, 03.12.2016, 04:26
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
manki.at.ua
Меню сайту
Міні-чат
500
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 96
Форма входу
Пошук
Block title
Головна » Статті » Для автомобілістів

Тюнінг ВАЗ.Фільтр нульового опору.
Тюнінг - рух масовий, і не тільки в Росії. Машини розфарбовують, на них встановлюють обважування і колеса запаморочливою розмірності, кардинально змінюють дизайн салону. Але саме «смачне» у тюнінгованої машини знаходиться під капотом: налаштований двигун з доопрацьованій системою впускання і випуску, перепрограмованим уприскуванням, який видає набагато більшу потужність, ніж його серійні побратими. Зросла потужність вимагає більшої кількості повітря, і, щоб двигун «дихав на повні груди», в 99 випадках з 100 під капотом ви побачите повітряний фільтр нульового опору. 

Повітряні фільтри нульового опору - одна з деталей, які доповнять грамотний тюнінг автомобіля. Фільтри ці доступні, просто монтуються, їх варіантів не порахувати, та й вигляд гарний (для більшості це теж важливо!). Чи потрібен все-таки "нулевик" і який краще придбати?

Більшість власників машин з такими фільтрами з піною біля рота доводитимуть користь цієї деталі і розповідати, що до її установки машина "не їхала", "коненят" було мало, та й ті напівдохлі, а після "та-а-ак поперла"! Інші керуються умоглядними викладками та формулами з шкільного (і не тільки) курсу фізики, вважаючи, що від "нулевика" не може бути ніякої користі, крім шкоди. Треті ж не знають, що й думати. А як насправді? 
Призначення фільтру нульового опору
Якщо спрощено, головна функція стандартного повітряного фільтру - очищення повітря. І, як наслідок, захист від попадання частинок пилу в ЦПГ (циліндро-поршневу групу) двигуна. Але, отримуючи ефективну фільтрацію повітря, ми втрачаємо в потужності двигуна. Звичайні паперові елементи чинять великий опір повітряному потоку, тому що матеріал фільтру дуже щільний. Чим більше опір - тим більше втрата потужності. Особливо це помітно, коли фільтр «забивається». Конструкція фільтрів нульового опору дозволяє максимально понизити опір на впуску без зниження фільтруючої здатності і збільшити потужність двигуна. Так, щоб додати "декілька коней» мотору спортивної гоночної машини, фільтр нульового опору встановлюють обов'язково.
Тестування фільтрів зниженого опору
Не так давно в Тольятті протестували кілька фільтрів зниженого опору. Тестування проводилося на стенді Bosch. Для чистоти експерименту й об'єктивності заради на кожному фільтрі робили по два виміри. За еталон прийняли номінальну потужність автомобіля ВАЗ-21103 з 16-клапанним двигуном обсягом 1500 куб. см. Всі фільтри ставили під капот саме цього автомобіля. Комплектація машини була стандартною, пробіг - невеликим. З заводським фільтром зробили чотири виміри. Середній результат - 71,6 кВт (або 94,11 л. С.) При 5300 об / хв. Ця цифра здивувала всіх. Очікували одержати максимум 92 "коня". Але мета тестування - простежити зміну потужності в залежності від встановленого фільтра.

Результати, які показали інші фільтри, були близькі до очікуваних. У більшості випадків фільтри зниженого опору дають приріст потужності, але ... близько 6-9%. Велика надбавка обертається втратою потужності на "низах" і провалом у зоні близько 5000 об / хв. Людина фізично не може відчути різницю в потужності двигуна менше 5 л. с., а динамічні характеристики з "нульовим" фільтром і без такого розрізняються зовсім вже невловимо. Так що потішити самолюбство можуть скоріше цифри на папері, ніж реальність.

Не варто забувати, що рідина для очищення фільтру не входить в комплект. З придбанням "спортивного" фільтра автолюбитель зобов'язаний регулярно (скажемо, через 5000 км) промивати й просочувати робочий елемент спеціальним розчином, який теж грошей коштує. Причому обробляти потрібно витримуючи певну технологію, що важко порівняти з простотою загальновідомою операції "зняв-поставив". Забувати про періодичне обслуговування фільтра не можна, інакше машина стане "тупий" і "ненажерливої".
Догляд за фільтром нульового опору
Фільтр знімають, за допомогою щітки з м'яким ворсом обережно очищають поверхню фільтруючого елементу від крупних частинок грязі. Потім на фільтруючий елемент з обох боків наноситься засіб для очищення Universal Cleaner. Через 10 хвилин, коли склад просочить фільтруючий елемент повністю, фільтр промивають в ємності з водою, а потім під слабким струменем проточної води. Сушити його не треба, а потрібно кілька разів струсити, щоб прибрати залишки води. Використовувати для просушування нагрівальні елементи не рекомендується - тим більше що це може призвести до пошкодження фільтруючого елементу. При необхідності (якщо залишилися світлі плями на зовнішній і внутрішній поверхнях фільтру) просочення можна повторити. Потім фільтр встановлюється на місце. У жорстких умовах експлуатації (сильна запиленість, гірські дороги) рекомендуємо проводити повторне просочення фільтру маслом через кожні 5 тис. км, а в нормальних умовах - через 10 тис. км. Фільтр розрахований на 20 промивок. Після цього рекомендується заміна на новий. Збільшення кількості поступаемого повітря за допомогою фільтру нульового опору дозволяє двигуну отримати більше кисню - основного компонента, необхідного для згоряння палива, а значить, і реально збільшити потужність. Однак це не означає, що при установці такого фільтру на двигун з невеликим об'ємом ви отримаєте відчутну надбавку в потужності. Але на двигуні, наприклад, 3,5 літра V6, ви зможете використовувати переваги нульового фільтру повністю.
Переваги фільтра нульового опору
По-перше, підвищення потужності без зниження чистоти повітря. Фільтр має більш складну конфігурацію, що забезпечує низький опір, але в той же час ефективну фільтрацію, що оберігає систему впуску від засмічення, а поршневу систему від зносу. По-друге, ви позбавляєтеся від необхідності заміни фільтра через кожні 15 тис. км. Фільтр легко промивається спеціальним складом, після чого відновлює свої початкові властивості. По-третє, після установки такого фільтру під капотом з'явиться трохи більше унікального індукційного шуму і декілька додаткових "коней" (до п'яти для інжекторних ВАЗ), а також додасться крутний момент при середніх і низьких оборотах. Для отримання реальної надбавки за потужністю і моменту необхідно демонтувати стандартний корпус повітряного фільтра в зборі з фільтруючим елементом-вкладишем і поставити на датчик масової витрати повітря (ДМРВ) або на патрубок, що йде до нього, конусний фільтр нульового опору, який підбирається по діаметру посадочного місця.
Висновок

Помиляється той, хто вважає, що, якщо зняти фільтр і його корпус зовсім, потужність мотора зросте, причому значно. Це не так. І всілякі виміри це підтверджують. Справа в тому, що інженери розраховують фази газорозподілу з урахуванням втрат на фільтр. І із практичної точки зору двигун, в який потрапляє пил (абразив), довго не протягне. Перешкода у вигляді повітряного фільтра просто необхідна. Але чудес не буває. Знизити опір потоку можна тільки за рахунок збільшення прохідних отворів, тобто трохи погіршити якість фільтрації. Виходячи зі сказаного, пам'ятайте: якщо ваш автомобіль не володіє спортивним двигуном, недоцільно витрачати 1500-2000 рублів на "нулевик". Зайві три "мустанга" все одно не допоможуть. "Нулевик" - привілей гонщиків!

А зараз ми вам покажемо в чому різниця між фільтром нульового опору та класичним фільтром. 

Класичні фільтри зазвичай встановлюються в корпус повітряної системи. Конфігурація повітряних патрубків і корпусу впускний системи не завжди ідеальні. Вигини, гострі кути, і не ідеальна форма сприяють утворенню в системі впуску повітряних завихрень. Це негативно впливає на пропускну здатність впускної системи. Розглянемо наведений нижче малюнок.

Корпус повітряного фільтра класичної фільтрації має обмеження за кількістю повітря, що поступає. Це викликано малим перерізом повітрозабірного патрубка.

Фільтри нульового опору встановлюються без корпусу фільтра впускної системи. Це забезпечує подачу повітря по всій поверхні фільтра, що не обмежує його пропускну здатність. У сукупності з фільтруючим елементом малого опору це забезпечує найбільш ефективну здатність пропускати великі об'єми повітря, що в свою чергу благотворно впливає на потужність двигуна.

І наостанок трохи про обслуговування фільтра нульового опору. Воно полягає в його очищення, і просочення спеціальним маслом приблизно кожні 15-20 тис. км. експлуатації. Ця цифра може сильно варіюватися залежно від моделі фільтру, фірми виробника і умов експлуатації автомобіля. І пам'ятайте, ефективна робота повітряного фільтра залежить від герметичності з'єднання фільтру і впускної системи, а також самої впускної системи в цілому.

Категорія: Для автомобілістів | Додав: AndriyKinder (13.04.2011)
Переглядів: 3249 | Коментарі: 1 | Теги: фільтр нульового опору., тюнінг ваз, Автозвук, тюнінг | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Для користувачів
Привет: Гость

Сообщения:

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Категорії розділу
Мої статті [7]
Новини [3]
Політика [1]
Скандали [0]
Гламур [0]
Анекдоти [0]
Офіс [0]
Здоров'я [0]
Кримінал [0]
спорт [0]
Опис автомобілів [0]
Опис мотоциклів [2]
Опис ігор [1]
Опис тварин [6]
Для автомобілістів [11]
Веб-Мастерам [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Кошик
Ваш кошик порожній
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016 | Безкоштовний хостинг uCoz