Тюнінг - рух масовий, і не тільки в Росії. Машини розфарбовують, на них встановлюють обважування і колеса запаморочливою розмірності, кардинально змінюють дизайн салону. Але саме «смачне» у тюнінгованої машини знаходиться під капотом: налаштований двигун з доопрацьованій системою впускання і випуску, перепрограмованим уприскуванням, який видає набагато більшу потужність, ніж його серійні побратими. Зросла потужність вимагає більшої кількості повітря, і, щоб двигун «дихав на повні груди», в 99 випадках з 100 під капотом ви побачите повітряний фільтр нульового опору.
Німецьким автогігантом BMW було оголошено про припинення виробництва свого легендарного бензинового двигуна V10. Саме цим силовим агрегатом оснащувалися моделі BMW M5 і M6. «П'ятірка» була найшвидшим седаном у світі, але була знята з виробництва в середині літа, тепер прийшов час купе і кабріолетів M6.
Чіп-тюнінг «зав'язаний» з каталізатором, вихлопною трубою і вихлопними газами. Каталізатор-це шматок вихлопної системи, в який вбудовані безліч трубок у вигляді сот, крізь які проходять гази. Стільники потрібні для того, щоб збільшити площу контакту вихлопних газів з поверхнею, на яку нанесений тонкий шар платина — іридієвого сплаву.
В Україні діють як обов'язкові, передбачені чинним законодавством, види страхування, такий як ОСАЦВ (ОСЦПВ) - іноді ще його називають «Автоцивілка«, так і необов'язкові, найбільш відомим і популярних з яких є КАСКО.
В даний час автомайстерні пропонують послуги зовнішнього і внутрішнього тюнінгу. При внутрішньому тюнінгу здійснюються конструкційні удосконалення машини, за рахунок чого поліпшуються технічні характеристики.
Уважно огляньте поверхню кузова автомобіля. Огляд краще робити в сонячний день, тоді краще видно всі вади поверхні, подивіться уздовж поверхні, якщо автомобіль потрапляв в аварії то можна буде побачити малопомітні дефекти.
У 60-х роках двадцятого сторіччя в автомобілебудуванні намітилася тенденція до комплектування легкових автомобілів приводом на передню вісь. До цього така схема встановлювалася досить рідко. Провідним переднім колесам властиво велику кількість переваг - відмінна стійкість, відсутність заднього моста. У нас дана схема з'явилася трохи пізніше - починаючи з 1970 р.