Тюнінг - рух масовий, і не тільки в Росії. Машини розфарбовують, на них встановлюють обважування і колеса запаморочливою розмірності, кардинально змінюють дизайн салону. Але саме «смачне» у тюнінгованої машини знаходиться під капотом: налаштований двигун з доопрацьованій системою впускання і випуску, перепрограмованим уприскуванням, який видає набагато більшу потужність, ніж його серійні побратими. Зросла потужність вимагає більшої кількості повітря, і, щоб двигун «дихав на повні груди», в 99 випадках з 100 під капотом ви побачите повітряний фільтр нульового опору.
Німецьким автогігантом BMW було оголошено про припинення виробництва свого легендарного бензинового двигуна V10. Саме цим силовим агрегатом оснащувалися моделі BMW M5 і M6. «П'ятірка» була найшвидшим седаном у світі, але була знята з виробництва в середині літа, тепер прийшов час купе і кабріолетів M6.
Чіп-тюнінг «зав'язаний» з каталізатором, вихлопною трубою і вихлопними газами. Каталізатор-це шматок вихлопної системи, в який вбудовані безліч трубок у вигляді сот, крізь які проходять гази. Стільники потрібні для того, щоб збільшити площу контакту вихлопних газів з поверхнею, на яку нанесений тонкий шар платина — іридієвого сплаву.