П`ятниця, 26.04.2024, 10:55
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
manki.at.ua
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 106
Форма входу
Пошук
Block title
Головна » Статті » Опис мотоциклів

Описание Урал-Волк
Мотоцикл «Урал» - важкий дорожній мотоцикл. Найчастіше експлуатується з коляскою. Є моделі з приводом на колесо коляски (з 1995 року). Привід відключається, Бездиференціальний. Виробник: Ирбитский мотоциклетний завод (Свердловська область, м. Ирбит). Мотоцикл «Урал» є розвитком мотоцикла М-72.
На сьогоднішній день випускаються наступні моделі: «Gear-UP», «Ретро», «Вовк», «Соло-Класик», «Патруль ДПС». Всі ці мотоцикли побудовані на базі чотиритактного опозитного (OHV) двоциліндрового двигуна об'ємом 750 см ³ (45 к.с.), 4-х ступінчастою КПП з заднім ходом і мають карданний привід заднього колеса.
Тісне спілкування заводчан з байкерами, на стадії проектування мотоцикла, зіграло свою роль - "Вовк" виглядає чудово, одночасно і в дусі класики, і стильно. Урал "Вовк" - справжній чоппер, і справа не тільки у формі.
Зміст "Вовка" заслуговує не меншої похвали, адже важкі одинаки підприємства комплектуються модернізованими двигунами об'ємом 750 см3.
Низький, сланкий контур чоппера підкреслює його незвично розтягнутий силует. Перед нами самий довгообазний серійний вітчизняний і один з найбільш "розкинутих" мотоциклів у світі - 1690 мм між осями лише у "Хонди GL1500 Gold Wing" і "Харлей-Давідсона Softail Custom". Колеса, передня підвіска і гальмівні механізми перейнято із "вояжу". Розводка "гідравліки" на передку зроблена посимпатичніше величезних бовтаються шлангів могутнього кастома. Погляд плавно перетікає до корми мотоцикла, ні за що не чіпляючись: бак, сідло, крило - все підпорядковано єдиному стильовому задумом.
Маятник заднього колеса втиснуть всередину рами. Оригінальне кріплення елементів підвіски, сповнене під свічковий підвіску, привабливий габаритний ліхтарик - всі ці рішення також дозволили витримати концепцію стилю: чоппер не повинен бути ззаду товстим і масивним. Ну хіба що колесо - воно просто зобов'язане бути широким.
Двигун "Вовка" зовні практично не відрізняється від тих, що на "Вояж". Той же картер, корпус повітряного фільтра, стартер.
Головна новина - колінвал. Справа не в тому, що діаметр кривошипа збільшився, - мотор-то додав в обсязі 100 см3. У нового "коліна" на дві деталі менше: шатунні пальці тепер виготовляють з щокою як єдине ціле. Природно, жорсткість коленвала на скручування при цьому зростає багаторазово. Надійність нового вузла (напрацювання на відмову) дуже висока - на стенді нова деталь вийшла з ладу (при тому, що позначився прихований дефект термообробки) при "пробігу" 60 тис.км, що складає потрійний ресурс двигуна "650". В іншому це старий добрий опозит. Лише ступінь стиснення 8,5 вимагає 92-го бензину.

Коли сідаєш на мотоцикл, ліва нога сама проситься на винесену далеко вперед підніжку з продубльовані важелем перемикання передач (кому не подобається - може їздити, як зазвичай).
Дійсно працює підвіска "Вовка" відмінно проявляє себе на російських "дорогах", в порівнянні з чоперами, новенький з голочки "Класик" на тих же купині і ямах скаче як каучуковий м'ячик, хоча принципово підвіски не розрізняються. Швидше навпаки, у "Вовка" передня вилка, нахилена під більш тупим кутом, знаходиться в гірших умовах для амортизації, але працює краще.
На трасі можна довго, дуже довго, у різних режимах намагатися я знайти заявлені "Урал-мото" 45 "коней" потужності. Але так і "не знайти" їх ні в млявому старті з місця, ні в прискоренні на вищій передачі. Лише той факт, що "Вовк" легко витримує крейсерську швидкість близько 120-130 км / год, при цьому у нього залишається невеликий запас до прискорення, побічно свідчить про те, що двигун дійсно могутніше, ніж "650" з його заявленими 36-ю "кіньми".
Звичайно, не треба бути генієм, щоб зрозуміти, що заважає "Вовка" їздити як нормальній байку категорії 750 см3. Це цілком і повністю вина коробки передач і карбюраторів. КПП, залишаючись по-старому чотириступінчастою, просто "каструє" динаміку розгону. На "Вовку" четверту передачу зробили "прямий". Це добре - мотор не "закручується" на пристойній швидкості. Зате у нього великі розриви між 1 та 2, 3 і 4 передачами. Це - погано. А у карбюраторів, будь то "Йіков" або "К-68", лише одна перевага - вони дешеві ... Втім, вистачить критики в порівнянні з аналогами від японської четвірки, - різниця в ціні в чотири і більше разів закономірно передбачає дрібні "мінуси" .
Витрата палива у мотоцикла, при середній швидкості 120 км / год, реально (на практиці) "їсть" 6 л/100 км. Фахівці говорять, що якщо "прикинутися байкером" і не поспішаючи котити по шосе, то можна вкластися в 4-4,5 л/100 км. Можна зробити висновок, що у "Вовка" (незважаючи на його масу - більше 200 кг і "голодне" ім'я) досить скромний апетит. Економічність, звичайно, не головне для чоппера, але приємно усвідомлювати, що на одному баку (21 літр) можна прокатати близько 350 км.
Рекламний плакат "Уралмото" ("Перший в зграї і на дорозі") не збрехав - це, дійсно, перший красивий "Урал" оригінальної розробки. На ньому дебютували двигуни "750". Вперше завод не мав права на помилку (у тому числі й тому, що стояв на межі фінансового краху) і дав споживачеві саме те, що йому потрібно. Вийшов гарний реванш за, на жаль, провальну "Кобру".
Шанувальники вітчизняних оппозитов тепер отримали право вибору.

Категорія: Опис мотоциклів | Додав: AndriyKinder (10.04.2011)
Переглядів: 1193 | Коментарі: 1 | Теги: ретро, вовк, урал, патруль дпс, соло-класик, 45 к.с, мотоцикл урал | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Для користувачів
Привет: Гость

Сообщения:

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Категорії розділу
Мої статті [7]
Новини [3]
Політика [1]
Скандали [0]
Гламур [0]
Анекдоти [0]
Офіс [0]
Здоров'я [0]
Кримінал [0]
спорт [0]
Опис автомобілів [0]
Опис мотоциклів [2]
Опис ігор [1]
Опис тварин [6]
Для автомобілістів [11]
Веб-Мастерам [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024 | Безкоштовний хостинг uCoz