Четвер, 28.03.2024, 23:41
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
manki.at.ua
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 106
Форма входу
Пошук
Block title
Головна » Статті » Мої статті

Опис су-47 Беркут
Перша згадка про сухой перспективним п'ятому поколінні винищувач у західних журналах з'явився в 1994-1995. Вважалося, що його дизайн почалося наприкінці 1980-х років. Цей автомобіль був відомий як "p-32". На початку нового площини було відомо лише що головною особливістю її аеродинамічних макет був прокотилася крило. КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО було відмовлено існування такої повітряного судна. Ситуація змінилася радикально, коли сторінка лог журналу повітряний флот " (березень-квітень 1996 р.), випадково (?) хіт фотографії, прийняті c. Skrynnikovym, головний редактор, відображення збирається на засідання Ради військових російських ВПС, старший у РОСІЙСЬКИХ ВПС та літаки промисловості. За столом були дві моделі літаків, один може дізнатися multirole винищувача СУ-27 м (су-35) а інші, Пофарбована в чорний з числом «32» на борту, був повітряного судна з прокотилася крило ХДС і "zavalennymi" всередині на keels. Це було чітко винищувач покоління проекту. Моделі цього літака був класифіковані «секретно». 

Там була внутрішній процес, як побачили зображення сторінки історії, захід ретельно працював на тему. В грудні 1997, англійська авіації завантажень журналу Flight International (11-17 грудня) опублікована стаття під назвою "сухий"є винищувач п'ятого покоління проекту ', написана спільно Alexander Velovičem (колишній головний OKB Мікояна бригадою) і Douglas Barry. Британським експертам змогли ручкою на фото, так що майже дискретної model′ka став видимим, аж до найдрібніших деталей, який був здатний виробляти перші фотографії нового російський винищувач. В кінці року, рейс реєструє і Defence Weekly Jane's опубліковані фотографії c-32. хвилю публікацій у пресі, на "зображення" моделі p-32 авторів на всіх frets проаналізували передбачуваного характеристики та бойові можливості нових літаків. Сухой дизайн бюро продовжували мовчати, кажучи, що не знаєте будь-які винищувач з прокотилася крила ("може бути, є деякі проекти, але нічого більше..."). "Розслідування журналістів навіть висновку, що "...у несанкціонованому витік сухой дизайн бюро ".
У липні літак був переданий на аеродром. М. м. Громов в Жуковський, де завершили перший ruležki. Демонстрація машини було навіть на Макс-97, але в останню хвилину ВПС керівництва, вважається передчасне. Літак продемонструвала на Макс, в 1999 році, але тільки в польоті, без проводки на землі. Його шоу було заплановано за кордоном, але отримали дозвіл від Міністерства оборони РФ.

25 Вересня 1997 року, перший політ цей літак, відомий як скоро призначення "p-37-1". У цьому позначень явно розміщені побічно, що перший буде супроводжуватися другий екземпляр. Літак піднялася сухой дизайн бюро льотчика-випробувача Igor Votintsev. 30 польоту «Золотий орел» пройшов без коментарів. Два тижні раніше, 7 вересня того ж року, Сполучені Штати взяли на перший попереднього виробництва F-22 винищувачів, п'ятого покоління літак, побудований з технологією для досягнення низької видимості (stealth).
У цій ситуації, щоб продовжити приховування від громадськості, "suhovcami" нових "популярний" очевидно, абсурд, межує з. На другий день після того, як перший політ по 27 вересня в Офіційному віснику "був перше повідомлення на ранньому етапі випробувань"п'ятому поколінні винищувач Прототип літака будинку". 8 Жовтня, відповідну інформацію було розповсюджено через ІНФОРМАЦІЙНЕ агентство повідомляє ІТАР-ТАРС. Hakal інформація пристрасті були погіршується. Більшість випадків було зроблено: літак, побудований і літав в повітрі без інцидентів через засоби масової інформації він успішно зв'язано з п'ятого покоління винищувач.
18 Жовтня, п'ять днів після четвертого політ взяв місце, "Уряд" Презентація-37 для авіаційної промисловості та Міністерство оборони (правда, російський Військово-повітряних сил, що це не присутній). Журналісти не допускатися до участі у заході. 23 Жовтня "Ласкаво просимо" було дано в публікації, газети "hezavisimoj" і "Коммерсант-щоденні фотографії c-37 і деякі з його характеристики. На наступний день матеріали були оприлюднені. Коммерсант статті "винищувач 21-го століття. P-37 допоможе Росії виграти озброєнь базар ", підписаний за Leonid Zavarskogo вітчизняної, але не у випадку з" lâgnul "американців з їхніх літаків, до govorivšis′ на" Беркут "(до цього часу було стало відомо про такі комбіновані p-37"Беркут", пізніше су-47 later Su-47)""F-22 є завдяки унікальний крило прокотилася". Перш за все, це твердження є nesusvetnoj нісенітницю. Крім того, «Комерсант» розповів про деякі "підводних течій" сухой дизайн бюро і особисто з м. Simonovym.
Категорія: Мої статті | Додав: lionsin (11.04.2011)
Переглядів: 507 | Коментарі: 1 | Теги: Опис су-47 Беркут, літаки | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Для користувачів
Привет: Гость

Сообщения:

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Категорії розділу
Мої статті [7]
Новини [3]
Політика [1]
Скандали [0]
Гламур [0]
Анекдоти [0]
Офіс [0]
Здоров'я [0]
Кримінал [0]
спорт [0]
Опис автомобілів [0]
Опис мотоциклів [2]
Опис ігор [1]
Опис тварин [6]
Для автомобілістів [11]
Веб-Мастерам [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024 | Безкоштовний хостинг uCoz